• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytillskott 5513

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör en snabb uppackningstråd utan uppackning. Den här landade på min arm över några tapas på lokal. Trevligt! :)



Japp, monterade på ett nato så fort jag kom hem. Ett svart.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358459010.696399.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358459010.696399.jpg
    58.1 KB · Visningar: 854

max

Dancing Queen
Ser ut som jobermans!? Eller ser jag i syne?
Fin som snus... Eller tja finare faktiskt.
Trevligt med folk som förstår att subbar gör sig bäst på bagagerem!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
5513 är så himla coola, med tiden har jag börjat tycka att det kanske är den snyggaste subben, och den där ser jättefin ut. Grattis! :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nice!

Jag som precis hade börjat dra mig fram ur skuggorna och börjat fundera på att "fulbjuda" på den däringa...
"If you snooze, you loose"... :cry:

Grattis Denke! (och Preklin som fick den såld)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till nyförvarvet, snygg modell och fint exemplar....men snart skriker din hud efter Glycine-stål igen...:)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp! Det är Preklins gamla som han lurat på mig.

72BBCB43-6C8E-4E6E-B86A-CBBEF5B83A62-19474-00000F27DB4B1A31.jpg


Är trots allt väldigt nöjd! Fredagsmys! :mrgreen:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är ju uppenbarligen svårt att få nog av 5513...så jag lyckades lägga vantarna på den här häromdagen. En 6-milj. serie, förvisso med servicetavla och nya visare. Men det roliga är att proveniensen är helt solid. KOmmer från originalägaren och har enligt uppgift bara fått översyn hos Rob E genom åren (där jag också tror att den är köpt). Riktigt fint skick och jag tror inte den blivit överdrivet polerad heller. Länken är nästan helt utan stretch...






Fast de här gör ju sig bäst på nato... ;)




Frågan är bara, är det en keeper som jag ska scouta originaltavla/visare till eller får den vandra vidare...är det värt besväret?
 
Topp