• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt avsnitt av Hodinkees "Talking Watches"

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Förhoppningsvis har ni alla inte hunnit se detta än då det lades ut för en knapp timme sedan, men här kommer länken i alla fall. En av de mest fantastiska samlingarna jag någonsin sett. :wideyed: En trevlig blandning av Patek och Rolex!


Se och njut!

/Bjoerlin76
 

Daytona96

Rolex
Ett av dem bästa hittills!
Många härliga vintagepjäser och det var ett relativt långt avsnitt, mycket bra! [emoji1]
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Trevligt att få ett ansikte på mitt favoritinstagramkonto. Synd man inte fick se några Prince men skönt att vardagsurens kung, Bubbleback, fick lite kärlek. Han sittser på sjukt fina BBs.


Hodinkee/talking watches brukar ju ibland kunna ha ganska stor inverkan på marknaden, ska bli intressant om det händer något med prisläget på BBs efter det här avsnittet.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
ett av de bästa avsnitten, jag gillar att han åtminstone talar något om det som sitter inuti klockan vilket är det som intresserar mig kanske mer än om det är roseguld med Breguetsiffror...;)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Fyllig samling. Förvånad att han inte bär någon klocka på armen och även förvånad att han visar upp hela den skatten i sitt hem. Nåväl, finns så många som är rikare i USA så det är väl ingen stor grej...
 
Topp