• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt band från Mj Leather.

Medstil

Omega
Tjena !

Idag åkte det på lagom till Påsk Pink Seasnake, För mycket på alla sätt utom möjligtvis i Saint Tropez :)
Men gillar det skarpt på något vis just därför, 21mm och sitter på min Beater just nu men borde sitta på en Rolex.

Glad Påsk / Mathias


Rosa!.jpg
Rosa2.jpg
Rosa3.jpg
Rosa4.jpg
 

Glusch

Cartier
Väldigt annorlunda band, ser jättegärna det med en wristshot också! Så länge du diggar det ska du självklart köra på det
 

Medstil

Omega
Från Micke Själv :)

Hej!
Haha, ja för mycket kan man väl lugnt säga men jag tycker att det blev för mycket på ett riktigt bra sätt. Jag är inte mycket för starka färger men dina bilder har fått mig att börja fundera på en rosa till mig själv.
Tack för den här gången Mathias, på återhörande!
Vänligen,
Micke
 

MickeJ

Panerai
Som sagt, ingen minns en fegis. Tycker det blev hur coolt som helst även om jag antagligen inte skulle ha det själv (eftersom jag är en fegis :p)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag är mållös! Det ena bandet är galnare än det andra, tänker främst på Af Sjodahl 's kombo. Armbanden är snygga i sig, och skulle säkert sälja minst lika bra som just armband, PING MickeJ. Just dessa tycker jag annars funkar bäst på sådana däringa modeklockor.. Panerai kanske dem heter ;)
 

MickeJ

Panerai
Jag är mållös! Det ena bandet är galnare än det andra, tänker främst på Af Sjodahl 's kombo. Armbanden är snygga i sig, och skulle säkert sälja minst lika bra som just armband, PING MickeJ. Just dessa tycker jag annars funkar bäst på sådana däringa modeklockor.. Panerai kanske dem heter ;)


Galet är ju kul! Vår i luften och snart sommar, personligen tycker jag det är lite kul med färger nu. :)

Panerai modeklocka? Hrmpf! :chicken: ;)
 

Coromo

Omega
I och med att jag också fick en leverans av MickeJ idag så tyckte jag att det passade att låna din tråd för det.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    260 KB · Visningar: 79
  • image.jpg
    image.jpg
    199.6 KB · Visningar: 79
Topp