• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt datum för Gtg stockholm exklusiv

Josef B

Bestraffaren
Tusan! Jag ber om ursäkt alla, jag tittade inte i kalendern utan stirrade mig blind på datumet och inte röda dagarna runt. Jag ändrar datumet till veckan innan, 21/3. Hoppas att det funkar för alla som redan anmält sig. 
Ska sätta mig in i inlägget ordentligare när jag kommit hem och ändra deadlinen för anmälan o avgiften.

Återigen, jag ber om ursäkt! mvh Josef

Ni som Pm:at mig och anmält sig, Pm:a mig igen för att konfirmera att ni kan, annat fall så tar jag bort er från listan.
 

Josef B

Bestraffaren
Jag har PMat alla på listan och inväntar svar och när jag fått kontroll, så att säga, så skickar jag PM om konto.
Jag hoppas nu också att fler kan hoppa på :)

Tack gubbs!
 

max

Dancing Queen
Ääääh petitesser, hade bokat in fel månad första gången såg jag nu, i min almanacka var det en söndag :lol: :lol:
Hur som så är den 21:a ett dåligt datum och jag skall ta upp detta i folketinget för protest ;)
 
Topp