• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt en fredag är alltid trevligt...

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag väljer en paketöppning på denna pjäs, jag tror många likt mig kan förstå tjusningen med detta märke och tror inte jag sett någon på KS än (kanske av en orsak :D). Fann klockan förra hösten, då var ett köp aldrig aktuellt då den skriker sommar men i år hade jag bestämt mig att det nog fick bli en.

Var på besök i Linköping under dagen, och visst där fanns en butik med märket. Med liten förhoppning om att hitta den gick jag in, och se där fanns den och dessutom på 50% rea. Rådfrågade tjejen om den, "den ser förjävligt ut!" och då vet vi ju alla att det funkar :D

Swiiiss made såklart, vad annars. Fint ska det va när det handlas från butik!

Rejäl låda krävs...

YWsijPs.jpg


Och där är den, en Swatch Clownfish:

GKzOrlp.jpg


2xHTf5T.jpg


På något sätt har denna fastnat på radarn och jag måste säga att jag är barnsligt förtjust i den. Alla gillar inte swatch, finish är ju inget skriva hem om men ändå, 200m wr gör den redo för brunbränd arm och sommaraktiviteter.

Tillskillnad mot g-shock är denna också lagom stor med sina 40mm. Även gummit känns bra, bezeln centrerar och känns bra i sina klick. Väger knappt något så superskön. För ett pris som en t-shirt à 400kr tycker jag den känns mer än vettig!

Z9lQ7uO.jpg


Nu återstår det bara jobba på brännan och hoppas på en fin sommar!

Ha en trevlig kväll alla KS:are där ute och tack för titten :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Grattis! Ska Swatch bli sommaren klocka månne?

Den här lär jag bära en hel del! I och med priset gör det inget om den ligger och dammar i boxen i resterande delen av året, något som annars kan störa mig ;)

Nog perfekt som reseklocka att ha på stranden etc., inget en behöver vara rädd om men ändå hyfsat kul, funky och extremt bekväm :)
 
Topp