• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Breitling...

Från ERIKSON URHANDEL AB

Bästa klockvänner,
Nyhet från Breitling. Chronomat 44 Frecce Tricolori, limiterad till 1000 exemplar, automatverk kaliber 01, vattentät 500 meter, boetten håller 44 mm i diameter. Till skandinavien kommer det 15 exemplar av denna underbara modell, till Sverige ca. 9 stycken. Det var 20 år sedan sist som Breitling hade Frecce Tricoloris logga på tavlan på då en Chronomat, lika läcker då som nu.
Pris 77.350.- med Pilotlänken och 68.850.- med gummiband och foldingclaspen/vilklåset.

Varmt Välkomna!
Med vänlig hälsning

Richard Dahlgren
Av Stockholms Handelskammare förordnad värderings och besiktningsman
ERIKSON URHANDEL AB
Sturegatan 37
172 31 SUNDBYBERG
08-281134
0708-905555
Öppettider:
mån-fred. 09.30-18.00
lör. 10.00-14.00

watch_chasyi_Breitling_Frecce_Tricolori_Chronomat_44_1.jpg

watch_chasyi_Breitling_Frecce_Tricolori_Chronomat_44_2.jpg

watch_chasyi_Breitling_Frecce_Tricolori_Chronomat_44_3.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag ser inget om Panerai i inlägget Masterkiller? :mrgreen:

On topic: Jag gillar starkt de röda visarna i subdialsen (?) Hur ser länken ut?
 
Den ÄR faktiskt snygg, även om jag tycker man bör ha någon koppling till sådana här specialare, dvs att ha en Panerai Ferrari edition går väl an om man äger en Ferrari, en Breitling Bentley funkar kanske om man har en Bentley, en James Bond Omega LE är coolt om man ÄR James Bond...
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Nytt från Breitling...

masterkiller skrev:
Den ÄR faktiskt snygg, även om jag tycker man bör ha någon koppling till sådana här specialare, dvs att ha en Panerai Ferrari edition går väl an om man äger en Ferrari, en Breitling Bentley funkar kanske om man har en Bentley, en James Bond Omega LE är coolt om man ÄR James Bond...
Med det resonemanget görs en del limiterade klockor i för många upplagor..?! :ugeek:
 
Topp