• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Läder-Jesus!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har sedan dag 1 med ett cheepo63 runt armen varit väldigt imponerad av hantverket.
Reser mycket i jobbet och försöker i bästa möjliga mån hålla igång med nätverkandet på resande fot.
Diskuterade med cheepo om något jag skulle kunna använda dagligen men ändå ha plats för dinkor när man är på resande fot, ett krav var att min Retina & Laddare skulle kunna inkvarteras i samma förpackning.

Det här blev resultatet av Jesus slit!

Stort tack cheepo63


Gillar att väskan även blir ett perfekt arbetsyta för bandbyten och inspektioner av ur på resande fot. Väkan innehåller allt som kan behövas för en GTG av den mer avancerade sorten. Macen agerar arbetsyta samtidigt som den skyddas av lädret.
IMG_1120.jpg

IMG_1122.jpg

IMG_1128.jpg

IMG_1129.jpg

IMG_1130.JPG

IMG_1135.JPG

IMG_1134.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1128.jpg
    IMG_1128.jpg
    95 KB · Visningar: 79

wundlander

I know I look great in my Mustache
Dra mig baklänges. Det där är seriöst!
Snygg lösning och ser såklart fantastiskt välgjort ut.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Fint som snus! Lite grann som när en agent i en gammal film fäller upp sin perfekt planerade, specialtillverkade väska. Fast anpassad för en mobil köp&sälj-verksamhet för klockor istället för lönnmördarutrustning...:)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Mobila klocktokens bästa vän:)
Snyggt som vanligt när Läder-Jesus är i farten, mycket imponerad!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
En vit Vantage i löjligt bra skick :)
Cal 7733
 

paradis

Audemars
Vackert, många fack,halva verkstad får plats...............;) Vad blir nästa grej,resväska ? Du är jätte duktig........
 
Topp