• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Rolex på Måndag?

DrDre

Patek
j_teaser_0001_1680x42014211102850475xCq
Det verkar vara nyheter på gång från Rolex. Släpps på Måndag. Bilden från Rolex hemsida.
 

David

Bödeln
Det är lansering i morgon så är väldigt tveksam till att den går att få tag på i butik redan då.
Om det inte är så enkelt att det handlar om säljstart för 116719. Jag tror inte det, och både bilden med vattendroppen och css-läckan tyder på något annat, men jag ser det inte alls som en omöjlighet.

Vad gäller css:en så ställer jag mig tvekande till om webmuppen får veta vad som kommer att lanseras, kan vara så enkelt att gamla mallar återanvänts.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Om det inte är så enkelt att det handlar om säljstart för 116719. Jag tror inte det, och både bilden med vattendroppen och css-läckan tyder på något annat, men jag ser det inte alls som en omöjlighet.

Vad gäller css:en så ställer jag mig tvekande till om webmuppen får veta vad som kommer att lanseras, kan vara så enkelt att gamla mallar återanvänts.

Absolut, jag skrev fort och slarvigt. Ska vara att jag tror det är lansering, inte att det är för det vet jag inte.
 
Topp