• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Rolex på Måndag?

Nej, den var ju där igår också. Bläddrar man ett steg till kommer det upp en lady datejust.

För mig så är det samma teaserbild på caset med vattenbubblan eller vad det nu ska föreställa.

Edit: för sen.. :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Haha, fan va skön jag är :) Och va fel jag hade, gick lite för snabbt där! Såg något blått och reagerade direkt! Helt fel dock, ber om ursäkt.
Jag var typ en millisekund från att själv posta samma sak innan jag kopplade att det var den gamla vitguldssubben. :) Lurigt av dem att ha den som nästa bild.
 
Ang. källkoden för bilden så stämmer det inte längre (om det någonsin gjorde det) nu står det bara "teaser" i koden typ.
 
f5.gif
 

Tobbe.L

Omega
Tror att Rolex blev lite putta efter att sabbat deras lilla "överraskning" flera dagar innan, och straffar oss med 24h fördröjning.
Det tycker nog Rolex är befogat.. :D
 

Untitled

Omega
Läste på instagram att det är embargo till kl 18 New York-tid. Klockan 24:00 svensk tid alltså. Fast det behöver inte stämma alls, med tanke på att källan är någon random på ig.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Läste något rykte om att den presenteras 22:30ET... Så ni kan sluta hamra på F5
Vilken tur, min F5-knapp slutade fungera precis och gick över till att använda muspekaren.
Då fortsätter jag vid 22-tiden. Tackar för att jag inte är fast vid datorn hela kvällen. Kanske dags att äta nåt nu
 

maxmol

Panerai
Kan ju inte anpassa sig för ET. Ska man utgå från någon tid är det väl ändå GMT eller åtminstone CET.
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
Blå degradee-urtavla, delvis grön text, ej LE säger de som redan sett klockan. Listpris 10 150 €.

1407167926.jpg
Credit till Giorgione
 
Topp