Cool funkis! Vad hette firman du handlade av? Alltid bra med en rekommendation i Italien.
Just in Time Watches:
http://www.justintimewatches.it/en/
Svarade snabbt och var vettiga. Kunde pruta lite oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool funkis! Vad hette firman du handlade av? Alltid bra med en rekommendation i Italien.
Se bara till att du får behålla originaltavlan om du köper en blå.Stod i valet och kvalet mellan silver och blåttt, men förstod det som att silver var rätt tidtypiskt för den modellen
Tror man kan byta tala på Rob för ca 3,000 kr inkl montering även på en OQ
Se bara till att du får behålla originaltavlan om du köper en blå.
Cool!Grattis ! Den ser ju riktigt skarp ut.
Min 17000 säger hej![]()
Det beror på vilken AD du pratar med även här.Tror man får göra det i Sverige - de brukar väl vara hårdare i USA tex
Det var så lite så. Hoppas bara du blev nöjd med den.Cool!
Tack för input via PM under processen![]()
Det beror på vilken AD du pratar med även här.
Det var så lite så. Hoppas bara du blev nöjd med den.
Om inte så kan du höra av dig till migMmm, tror Rob var cool med det när jag kollade förut
Om inte så kan du höra av dig till mig![]()
Jag har några nos tavlor i olika färger, dock inte till salu. Rob E fixar nog så att du får behålla din gamla, annars hör av dig.Har du ett eget litet lager med OQ-godis....?
(glömde säga det innan, men serienummrer fanns kvar på boetten, så det var lugnt)
Grattis, snuskigt fint skick på den.
Min säger hej
![]()
En blå tavla hade onekligen varit mysigt att byta med.
Ja det hade varit smurfigt med blå!
Tror din tavla är mer silver rakt i genom, min blir lite mer champagne än silver i vissa vinklar och ljus
Vad sa du, cirka 3000kr för tavla inkl. byte?
Ska kollas upp...
Yes, kanske har med åldern att göra, min är ju 86:a.