• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i lådan - grekisk badklocka

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Räknade med att få se bilder på en skx007 eller någon davosa sub. Absolut inget ont om dessa, då mitt nästa köp troligt blir att testa skx009.

Sen dyker (haha) denna upp! Såg bilder på den speedyn här om dagen och föll direkt. Älskar dem.

Grattis!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Återkommer till denna tråden.

Jag kommer behöva köpa en sån med, tittat på den tidigare men avfärdat pga av storleken, men dina bilder gör mig riktigt sugen.
Du råkar inte ha bild med din AP bredvid, hade en AP diver innan, så skulle ge en hint om hur den bär.

kommer väl få leta upp någon i en butik och testa helt enkelt annars :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Återkommer till denna tråden.

Jag kommer behöva köpa en sån med, tittat på den tidigare men avfärdat pga av storleken, men dina bilder gör mig riktigt sugen.
Du råkar inte ha bild med din AP bredvid, hade en AP diver innan, så skulle ge en hint om hur den bär.

kommer väl få leta upp någon i en butik och testa helt enkelt annars :)

Här har du några bilder:

any3ama8.jpg


du5ahevy.jpg


e5a2y5eb.jpg
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Strålande, tack!!!

Är ju en viss skillnad, dessutom bär ju tycker jag AP'n biffigare än sina 42mm, men på ett bra sätt.
Omegan blir mer "smutt".

Nu är ju bara frågan om det blir grå tavla eller om man vågar sticka ut med en space'ad röd :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Strålande, tack!!!

Är ju en viss skillnad, dessutom bär ju tycker jag AP'n biffigare än sina 42mm, men på ett bra sätt.
Omegan blir mer "smutt".

Nu är ju bara frågan om det blir grå tavla eller om man vågar sticka ut med en space'ad röd :)

Ja det finns ju några varianter att välja på. Hade jag inte haft så bråttom att få tag i en klocka då hade jag köpt den på
länk istället och köpt till gummit.

Kollar man sedan på Chrono24 så kan du hitta min modell för 22-24k, vilket är ca 10k under listpris.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ja det finns ju några varianter att välja på. Hade jag inte haft så bråttom att få tag i en klocka då hade jag köpt den på
länk istället och köpt till gummit.

Kollar man sedan på Chrono24 så kan du hitta min modell för 22-24k, vilket är ca 10k under listpris.

Precis, finns en OK Italiensk handlare där som kränger dem för runt 22.
Hittade även en i GB för samma peng.

Får se när det blir aktuellt.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Precis, finns en OK Italiensk handlare där som kränger dem för runt 22.
Hittade även en i GB för samma peng.

Får se när det blir aktuellt.

Du kan ju alltid titta in hos de trevliga damerna på Klockmäster Hansson i Frölunda för att klämma på klockan. :D Annars kan du få klämma på min (klocka) när jag kommer hem från Grekland. :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Pillade på en sån igår..Måste säga att jag vart positivt överraskad. På bild är klockan inte fin alls, men irl ger tavlan ett helt annat djup! Snyggt och congrats
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Nej för helvete! Låt den affären gå i KK.

Va lite ironisk där. :) Tror de flesta känner till hur trevliga dom är. Du skulle sett hennes min när jag frågade vad hon kunde göra på priset. Hon började prata om att klockan "förtjänade" att säljas till listpris. :D
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Va lite ironisk där. :) Tror de flesta känner till hur trevliga dom är. Du skulle sett hennes min när jag frågade vad hon kunde göra på priset. Hon började prata om att klockan "förtjänade" att säljas till listpris. :D

Kom precis ut från dem, ringde dock innan och kollade så hon inte var där :)

Deras äldre urmakare visade klockan, trevlig prick.

null_zps49a744f3.jpg
 
Topp