• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i samlingen gör en triss i DD

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Satan!! Måste nog tidigarelägga min resa söderut...:) Stiligt som bara den!. Jag håller med dig ang tavlan! In med den mörka!!
 

Ricrob

Patek
Fan va fett! Kan man få en sån också skickad på posten, om man ber lite snällt med mina rådjursögon..? ;)
 

TheKing

Cartier
Herregud... Grattis till klockan
Tycker inte du ska byta tavla.. Den är helt enormt snygg och bara så rätt

Grattis

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Europeiska centralbanken ringde och behövde låna guld, jag gav ditt nummer Omen

Lugnt va?


Bättre trippel!
 

newk15

Cartier
applause-gif.gif
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Alltså. Jag är mållös. Du är sjuk. På ett bra sätt. Så galet fett! Läge för en gruppbild på hela samlingen snart!
 

Sond

Patek
Det är ju bara att säga grattis! Frågan blir ju om du kommer hinna njuta av den? Jag kan själv gilla att se min lilla samling, så jag kan förstå känslan. Men ändå..? Men bortse bortsätt från mina enkla funderingar så är det ju en fantastisk trio. Galet fin! Grattis!!!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Du omdefinierade precis begreppet 'radhustrippel'. Jobbigt att hänga med i matchen här känner jag med det tempo ni grabbar håller! :)

Grymt! Grattis!
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Fantastiskt snyggt, jag röstar på blå tavlan och svart krokodil för dagar man känner sig lite gulddtrött.
 

Sond

Patek
Glömde skriva; byt absolut inte tavla. Blått är fint, men inte på den där och i jämförelse med den som sitter på nu.
 
Topp