• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i samlingen

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Denna godbit landade hos mig redan igår, men det var lite körigt så det blir en visningstråd idag istället:)
Enda sedan jag vilade ögonen på skönheten för första gången har jag inte kunnat släppa den ur tankarna, ni vet den där malande känslan av kärlek vid första ögonkastet.
Sagt och gjort, lite sms fram och tillbaka och allt var klart:)
Att sedan säljaren erbjöd sig att köra hela vägen hem till dörren vittnar om en fantastisk anda här på forumet!

Så här kommer klockan: En Rolex Daydate Ref 18078 ifrån år -79 med single quickset och med en fantastisk
"woddy" tavla som man bara drunknar i, håll tillgodo.
kho7NdU.jpg


b0aDsXO.jpg


757FIvX.jpg


e47UENH.jpg



Z6ScPfG.jpg


A7JtwEd.jpg


Ganska bra spänst i länken för en 79:a...
de926hG.jpg


DA54u8x.jpg


NyG2qJq.jpg


Stort tack för titten och att ni ville dela glädjen med mig och ett speciellt tack till Silverminken som t.om erbjöd sig att köra ner klockan till mig, stort av dig :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! Den är riktigt grym. :D Har du fått en släng av guldfeber tro? ;)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Den där är fullkomligt galen! I ordets bästa bemärkelse.

Bland dom absolut coolaste DD som finns.

Den ser ut att vara i ett makalöst skick också.

Grattis!
 

calzone

Vacheron
Fyfan stort jävla grattis ! :D, man kan inte annat än att älska denna klocka röka inomhus 70-talet liksom verkligen något man vill relatera till. TJING ! PAX ! om du ska flippa !, slit den med hälsan och njut nu :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ajajaj! Fick precis samma reaktion som när Silverminken packade upp den, avundsjuka med lite yrsel... Galet tuff! Hade det bara varit plastglas så hade det varit ett givet framtida köp. Nu kommer den uppblåsta skydwellern samla damm! Grattis!
 
Topp