• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt Insert.......

paradis

Audemars
Tshirt på Chronowear Rolex,pris med frakt ca 500.Jag har också till 1680 Submariner,ock dom har många olika.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt, men....

OCD: Bezeln är snedvriden.
raton-loco.gif
 

hejo

Panerai
Såja det blev ju bra, men vaffö monterar du inte nya bezelen direkt ;-)

Trycker på stora Gillaknappen!

/Henrik
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Den som sitter på är lite klistrad,vill inte förstöra den,ska till min urmakare så får han ta bort den.
Provat trycka på lite med med fingrarna bara? Har sprungit på limmade inlägg förr men det har aldrig varit några bekymmer att klämma loss. Var bara försiktig och se till att du ger ett jämt tryck. Då är det inte mycket som kan gå fel så du kan ta i ganska ordentligt.

Personligen har jag inte tålamod att vänta på urmakare för sånt här. ;)
 

paradis

Audemars
Provat trycka på lite med med fingrarna bara? Har sprungit på limmade inlägg förr men det har aldrig varit några bekymmer att klämma loss. Var bara försiktig och se till att du ger ett jämt tryck. Då är det inte mycket som kan gå fel så du kan ta i ganska ordentligt.

Personligen har jag inte tålamod att vänta på urmakare för sånt här. ;)
Dom är dyra som fan,så jag lugnar mig,har 1680 på handen så länge....men tack för tips...!!!
 
Topp