• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt "klockrån" i Stockholm

P

Philippe Stern

Guest
Trist utveckling. Ny stöld av fin klocka på Östermalms gator.

image.jpg
 

TB12

Cartier
Man blir ju verkligen förbannad när man läser sånt här..gång på gång.

Tillvägagångssättet påminner om det som hände Carl Jan Granqvist, där gärningsmannen "juckade" mot hans ben, här gned sig gärningsmannen mot offret.
 
Fan, det här jävla gnidandet alltså!!

Jag är bra nyfiken på hur hela scenariot ser ut. Jag kanske är paranoid men jag värnar ganska hårt om min "privata zon" och kommer nån "för" nära så blir jag misstänksam. Fast det här var väl efter en krogrunda (med tanke på tidpunkten) så vederbörande kanske inte var på alerten?
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Jäkligt märkligt sätt! Dessa "ficktjuvar" måste vara snabba för om nån skulle börja jucka mot mig skulle jag hoppa undan direkt.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Det står gärningsmannen, men visst kan det vara en kvinna som är gärningsman? Kan det alltså varit tal om en kvinna kommer fram gnider (med mera) sig mot mannen, rånar honom på klockan utan han märker?
När jag var singel försökte jag sänka min misstänksamgrad när kvinnorna kom in i min privata zon efter krogrundan. ;) förlåt richispice, jag var tvungen at smasha här!
 
Det står gärningsmannen, men visst kan det vara en kvinna som är gärningsman? Kan det alltså varit tal om en kvinna kommer fram gnider (med mera) sig mot mannen, rånar honom på klockan utan han märker?
När jag var singel försökte jag sänka min misstänksamgrad när kvinnorna kom in i min privata zon efter krogrundan. ;) förlåt richispice, jag var tvungen at smasha här!

Jag tänkte inte så långt eftersom jag varit tillsammans med samma donna sedan -97.:woot:
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hemskt, man blir ju nästan lite paranoid.. Fast jag är nyfiken på exakt hur det går till.
 
Topp