• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt Nato på SubC...

...som ni vet så är jag inget fan av Natoband generellt, kan vara roligt på sommaren med någon kul färg om man har en vittavlad dinka, men när jag såg falten bild så kände jag att jag var tvungen att prova...

Dom flerfärgade är rätt tråkiga IMHO så i sann masterkiller anda så gick jag på lite militärkhakifärgat band, träffade upp Lilla Essingens egna Natonasare Josef B utanfär ICA idag och köpte ett av hans 'kvalitets' Nato som är liiite tjockare och mer likt ett Zuluband, måste säga att jag är RIKTIGT nöjd...

Bytte självklart direkt....



Snyggt blev det...











Tack Josef för en bra och snabb affär...
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det var ju fanken riktigt snyggt! Har länge varit på väg att sätta dit ett nato på min MM men det blir aldrig av trots ett liggande oöppnat nato från ett nummer av King i klockbyrån..... :bag:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snyggt! Josef SKICKA ett!! Eller fan, jag kollar om det är ngn mer färg som kan behövas..
Som jag sa i lördags. "märkligt att en man som egentligen avskyr bagagebanden" har så många...:)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Det där blev riktigt bra faktiskt. Nu blev jag väldigt sugen på att byta kläder på min subc.
 

Bolio

Panerai
Det där funkar absolut jag kommer med all säkerhet införskaffa några band till min SubC tror dock enfärgade i militär stil passar bäst, har än så länge inte sett nått flerfärgat som jag fastnat för.

Köpte du två band? Ser ut som det som är på de fyra första bilderna är lite mörkare än de två sista, men det kan vara hur ljuset ligger på också. Om det var två såg det mörkare lite bättre ut.
 
Det där funkar absolut jag kommer med all säkerhet införskaffa några band till min SubC tror dock enfärgade i militär stil passar bäst, har än så länge inte sett nått flerfärgat som jag fastnat för.

Köpte du två band? Ser ut som det som är på de fyra första bilderna är lite mörkare än de två sista, men det kan vara hur ljuset ligger på också. Om det var två såg det mörkare lite bättre ut.

Det är samma band, det är som ett Zulu typ, lite metallic över det.....riktigt schysst måste jag säga...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ser bra ut MK!

Föredrar engärgade och dova naton; navy, oliv, grå

5B66CB1F-548D-4CA8-9C7F-0C48186DB3B5-18656-000008F839FCA8FC_zps853d17a4.jpg


null_zps6fb389c5.jpg


null_zpsd745d798.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Tanken fanns här med, men har nu vänt helt! Är man lite anti mot nato så kan man ju börja smått med enfärgat och mörka färger.
 
Topp