• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt nr: PLAZA WATCH ! Den absolut överlägsna tidningen.

UNO

Panerai
Yes om du får prenumerationen att fungera . . .
Jag var inte framgångsrik så jag köper (alla)lösnummer.
Klockor är känsla för mig och 4 av 5 klocktidningar förmedlar inte känslor, PLAZA does !
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Yes om du får prenumerationen att fungera . . .
Jag var inte framgångsrik så jag köper (alla)lösnummer.
Klockor är känsla för mig och 4 av 5 klocktidningar förmedlar inte känslor, PLAZA does !

Jag mailade både "Editor in chief" och "Manager of sales" för att fråga dem var jag kunde köpa tidningen i Malmö. Har inte fått något svar alls.
Tog en titt i ett äldre nummer av Plaza Watch Sweden ...känns lite sådär att köpa 80% reklam och 20% redaktionsinnehåll om jag ska vara ärlig.
 

ErikGBG

Audemars
Har också gjort ett försök att prenumerera på plaza watches men dom verkar inte vilja ha prenumeranter för inte fan får jag några tidningar
 

UNO

Panerai
Kul med respons.
Jag har försökt prenumerera, betalt, inte fått någon tidning, mailat PLAZA utan respons.

MEN

Ingen fara, jag köper med glädje alla lösnummer för STREET-STYLE sidorna som har all den känsla de andra tidningarna saknar(ev undantaget RAKE & Revolution)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Beställt via tidningskungen har jag för mig i samband med några andra tidningar, inte fått ett skit. Varken tidning eller faktura.
 

Maro

Audemars
Hade älskat att ha en tidning att läsa om det varit roliga artiklar och lite intressant läsning, men tyvärr så köpte jag ett ex för ett tag sedan och var helt galet mycket reklam.

Kanske är det ändrat på nu?
 

Plaza Watch

Breitling
Hade älskat att ha en tidning att läsa om det varit roliga artiklar och lite intressant läsning, men tyvärr så köpte jag ett ex för ett tag sedan och var helt galet mycket reklam.

Kanske är det ändrat på nu?

Hej,

Rent generellt har Plaza Watch lika mycket reklam som andra tidningar i kategorin. Har noterat din feedback och skall ta upp det internt, självklart skall du inte uppleva att hela tidningen är reklam.

Många artiklar publiceras altereftersom på http://plazawatch.com
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Plaza är bra!
image.jpg


Kan rekommendera Watchtime magazine också för den som behöver ännu mer klocklektyr!:)
image.jpg
 

demondave

Rolex
Beställt via tidningskungen har jag för mig i samband med några andra tidningar, inte fått ett skit. Varken tidning eller faktura.

Samma här, tror jag. Kommer inte ihåg om det bara var en bekräftelse jag fick från tidningskungen, eller om det även var en faktura. Måste vara bortåt ett år sedan nu, någon tidning har i alla fall inte dykt upp. Eller om det är ner i brevlådan den dyker, kommit har den iaf inte.
 

Plaza Watch

Breitling
Hej,

Har felsökt och hittat lösningen för merparten av frågorna. Plaza Watch Scandinavia kommer ut 2 ggr per år, i april och november. Om man tecknade en deal i december så får man första numret i april.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Hej,

Har felsökt och hittat lösningen för merparten av frågorna. Plaza Watch Scandinavia kommer ut 2 ggr per år, i april och november. Om man tecknade en deal i december så får man första numret i april.

Jag tecknade långt före november så borde ha fått november numret således. Mailat er som ni sa, inte fått något svar på mailen heller.
 

Pistol_Pete

Panerai
Hej,

Har felsökt och hittat lösningen för merparten av frågorna. Plaza Watch Scandinavia kommer ut 2 ggr per år, i april och november. Om man tecknade en deal i december så får man första numret i april.

Jag beställde för några dagar sen och fick det här i mailen:

Tack för din beställning och välkommen som prenumerant på Plaza Watch sv!
Du har beställt följande:
Plaza Watch Svenska 4 nr för 300,00 SEK
Din första utgåva blir 201402 med utgivningsdatum 2014-10-14.
 
Topp