• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på armen.. En helig Ko är slaktad eller "Bratten e död! Länge leve Bratten"

jbbs

Omega
Den är trevlig på både länk,gummi,mesh och Bradystrap.
Visst har jag testat Sumo. Har dessa 2..

Boettformen på Sumon gör ju att den ligger mer slimmad mot handleden än de flesta klockor med lite storlek. Tycker jag att Stålfisken är groteskt mycket större? Nope! Gillar du den så är det mycket klocka för pengen.


Tack för svaret! Ja precis, vridningen är ju nedsänkt och boetten är lite böjd så den bärs ju mindre.
Lyckas man hitta någon billig stålfisk kanske man ska slå till, bara för att testa...
 

svesam

Rolex
Stort grattis till en riktigt trevlig pjäs!!
Klart man måste ha en Brattechrono i samlingen hälsar min SOHC :)

breitling 004.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Samma här, Breitlings kronografer är riktigt feta men med flickarmar får man nöja mig med en Stålfisk! :)

OnT: Grattis till en riktigt snygg klocka! förstår att det tog emot att lämna ifrån sig stålfisken ;)
Denna är ju bara 1mm större än Stålfisken. En "smula" högre också iofs men inte så farligt som man kan tro..
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Tack för en trevlig läsning! Bra val av bratte, grattis! Den är snygg den där, troligtvis den bratte jag själv skulle valt!
 
Topp