• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på armen.. En helig Ko är slaktad eller "Bratten e död! Länge leve Bratten"

Dixie

Audemars
2-Faktor
Grattis till en härlig dinka. Enligt mig den perfekta Brattebeatern, kanske den bästa beatern öht.

Min säger hej
ImageUploadedByTapatalk1415037078.949111.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ric min vän. Jag hade redan börjat formulera svavelosande påhopp och hot om att åka ut till ön och kölhala dig i din egen vik (om du har någon) innan jag kommit så långt i din evighetslånga tråd att jag insåg att du inte helt är från dina sinnen.
OK, grattis för fan!
Naturligtvis gillar jag både klockan och tråden!!
Ta den med förbi Etuna.....
(Föresten tänker jag äta lunch i Borensberg, av alla ställen, på onsdag. Men det antar jag ingen annan KS:are ska)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ric min vän. Jag hade redan börjat formulera svavelosande påhopp och hot om att åka ut till ön och kölhala dig i din egen vik (om du har någon) innan jag kommit så långt i din evighetslånga tråd att jag insåg att du inte helt är från dina sinnen.
OK, grattis för fan!
Naturligtvis gillar jag både klockan och tråden!!
Ta den med förbi Etuna.....
(Föresten tänker jag äta lunch i Borensberg, av alla ställen, på onsdag. Men det antar jag ingen annan KS:are ska)
Tack du! Förstod att du skulle gilla den :) Man måste ju skriva en roman nuförtiden..;-)
 

Tome

Cartier
Så det var du som knyckte den på FineTime! :bawling: Seriöst så är ditt inlägg som att jag kunnat skrivit det själv!! Jag blev iofs av med min Stålfisk först (när Richie snällt frågade om han fick köpa den förra månaden) och sen insåg jag snabbt att Jag måste ha en Avenger. Nu letar jag med ljus och lykta efter en lämplig kandidat :)
 
Topp