• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på armen!

emilarne

Cartier
När jag precis hade skrivit ett inlägg om att Fedex kan brinna i helvetet för alltid då dom propsade på att det tar 2,5 dagar att få fram min sändning från arlanda till kungsholmen vilket skulle betyda att jag inte skulle få sändningen förens onsdag :banghead: .. upptäcker jag att paketet anlänt till mitt jobbs varumottagning o_O
Kutar i full makaron ner 3 väningar och sliter tag i lådan, kommer på att jag har skavsår på på högerfoten vilket leder till ett forcerat lunk upp till skrivbordet igen.

Väl där:


Vilken klocka är det månne?

Jag köpte just denna modell då jag dras till sånt som är understated ( och dom första kommentarerna blev: "Den är lite tjejig.." "oj va liten..." vilket leder mig till slutsatsen= den är vad jag söker...)

Tataa!!



Min första Rolex och än så länge är jag nöjd, men jag återkommer med en recention.

Jag vill tacka dom som gett råd och tips!

Ledsen för dom sunkiga bilderna ... iphone syndromet.

Ha de godis
/
Emil
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Grattis!

Liten? Tjejig? Bah! Explorers fan den de manligaste klockorna som finns :) min (39:a) som anlände i början av Nov säger hej :)
o1UYhBj.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Grattis till en mycket trevlig och allround klocka!
(Tjejig säger bara den som inte fattar och tror att Breitling for Bentley är "det bästa huset hava".) ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Va faen! Du också :D , man börjar känna sig ganska så ensam att inte ha en Explorer 1:a, ett stort GRATTIS till en mycket trevlig och cool klocka...
 

plexan

Cartier
Förlåt men jag förstår inte grejen med denna klocka? Den är inte ful den är inte fin, den väcker som inga känslor alls inom mig.... Men grattis iallafall ;)
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Den urtavlan är helt vidrigt ful på bild men helt magisk när man får syn på den i verkligheten, stort grattis!
 
Topp