• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på handleden! Santos-affär som fick en tvärvändning..

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Fick ett fint erbjudande på en Cartier Santos Galbee XL som jag precis skulle betala när denna skönhet dök upp på fredagen. Efter några meddelanden fram och tillbaka så blev det affär i ett trapphus på Östermalm.

Audemars Piguet Royal Oak 37mm 14790ST - lite av en gral för mig som jag suktat efter länge!

e2kHvfK.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Fick ett fint erbjudande på en Cartier Santos Galbee XL som jag precis skulle betala när denna skönhet dök upp på fredagen. Efter några meddelanden fram och tillbaka så blev det affär i ett trapphus på Östermalm.

Audemars Piguet Royal Oak 37mm 14790ST - lite av en gral för mig som jag suktat efter länge!

e2kHvfK.jpg
Den som låg på Blocket?! Schysst ändring. Grattis!

A
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Tvärfet!

Helrätt klocka! Grattis!

Skulle gärna höra lite mer om de olika RO-modellerna av er som kan men det kanske vi ska ta i någon av RO-trådarna...

Undrar vad man får för en halvrisig njure nu för tiden förresten? Stort habegär på RO just nu.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stiligt! Stort grattis! Eller stort föresten.. Kanske skulle säga "litet" grattis istället. 37mm!!!! Va faan! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den är verkligen underbart snygg den där! Låter spontant som helt rätt storlek också.
 
Topp