• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på handleden..

Carlton

Cartier
Då jag och min SOH inte riktigt drog jämnt fick den lämna och in med nytt.. Blir dessvärre ingen bildkavalkad den här gången men kort och gott kan jag säga att jag är otroligt nöjd med min första rolex. Ögonen är redan uttorkade efter för få blinkningar, går liksom inte att slita blicken ifrån den!
jqOw4b2.jpg

pMvGVkY.jpg


Ni får försöka vara schysta och bita er i tungan med "vad var det vi sa" kommentarerna haha ;)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis! Men, 42mm SOH är ingen dum klocka. Själv hade jag nog hellre kört den som vardagsbeater än GMT. Hur som, jag vet iaf en som blev glad att du sålde den. Han körde btw 16710 innan han bytte ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tanken var att den bara skulle muntra upp, dessvärre stal den all fokus ^^ Nu i efterhand kan man tycka att jag borde räknat ut oddsen för det utfallet innan jag tog på mig den hoho.. =)


Du kan vara lugn. Jag kan med en signifikansnivå på 99,9999 säga att vi tycker det är roligare med din nya GMT än statistikstudier. Aah, minnen, binomialfördelning och konfidensintervall och z/t fördelningar... :confused:

Stort grattis till den fina dinkan, kul att du körde på det alternativet. Det är bra! Grattis! :)
 

sinner

Panerai
Grattis!
Jag har själv funderat på att flippa min SOH mot en GMT men jag vet inte om jag kan slita mig från den riktigt än. Känns det fortfarande bra??
 
Topp