• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nytt pris!-117k!! Panerai Pam511 Rosegold

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Pris
117000
Returpolicy
24h om något skulle vara knasigt eller om något inte är som beskrivet!
Bilder Skickat
  1. Ja
Underbara Pam511
Rödguld

Ingår:
träbox original (liten skada på denna, bilder kan skickas givetvis)
cert( stämplat)
Verktyg
Original brunt läder band och standard gummit!

Det som saknas för fullset är: ytterboxen i kartong, manual och kronskyddet i plast om jag förstått det rätt!


Uttagen 02-16 så ingen service gjort, skicket e väldigt bra, inga dings och väldigt sparsamt med hairlines men dom finns då det är polerat guld!
Klockan är köpt av exclusive-chrono i holland i januari och ligger under deras garanti men jag har inte märkt någon avvikelse funktionsmässigt som gör att den skulle nyttjas!
44mm
Manuellt inhouse urverk!
Sandwich dial

Vid frågor, eller intresse osv, dra iväg ett pm vettja!!
En redig dunderpanna i guld helt enkelt!
Tre första bilderna är tagna från googlet resten har jag tagit själv!
Någon dags framförhållning då klocka förvaras i bankfack!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp