- Pris
- 500
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Har lite band och länkar som jag köpt i tron om att jag vill ha variation på mina klockor. Men blir tyvärr inte att jag byter utan kör originallänken, så låter dem gå vidare till någon som kan använda dem mer frekvent.
Från vänster:
Nr 1 18mm - Brunt läderband, aldrig använt.
Nr 2 20mm - Stållänk med detaljer i guldaktig stål. Köpt som vintage, så troligen använt av tidigare ägare.
Nr 3 22mm - Khaki canvasband, endast provad på klockan en gång. Medföljer extra spänne.
Nr 4 22mm - Brunt läderband, aldrig använt.
Nr 5 22mm - Grönt natoband. Medföljde vid senaste inköpet, troligen använt av tidigare ägare men är i fint skick.
Byte: Kan tänka mig att byta hela paketet mot någon kul penna av finare sort, kan även skjuta till en slant om det är något speciellt du sitter på och vill byta bort.
Sälj: Vid försäljning är hela paketet ditt för 500kr (tidigare 600kr) inkl frakt i postens blå påse. Om något enstaka band önskas så kom med ett relevant bud så hittar vi en lösning.
Om F2F önskas så finns jag i Göteborg med omnejd.
Referenser finns såklart i Goodguytråden.
Från vänster:
Nr 1 18mm - Brunt läderband, aldrig använt.
Nr 2 20mm - Stållänk med detaljer i guldaktig stål. Köpt som vintage, så troligen använt av tidigare ägare.
Nr 3 22mm - Khaki canvasband, endast provad på klockan en gång. Medföljer extra spänne.
Nr 4 22mm - Brunt läderband, aldrig använt.
Nr 5 22mm - Grönt natoband. Medföljde vid senaste inköpet, troligen använt av tidigare ägare men är i fint skick.
Byte: Kan tänka mig att byta hela paketet mot någon kul penna av finare sort, kan även skjuta till en slant om det är något speciellt du sitter på och vill byta bort.
Sälj: Vid försäljning är hela paketet ditt för 500kr (tidigare 600kr) inkl frakt i postens blå påse. Om något enstaka band önskas så kom med ett relevant bud så hittar vi en lösning.
Om F2F önskas så finns jag i Göteborg med omnejd.
Referenser finns såklart i Goodguytråden.
Senast ändrad: