• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad NYTT PRIS 19500 – Värsting Macbook Pro – 2 TB SSD

seikodiverr

KS Explorers Club
Pris
19500
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Apple Macbook Pro från augusti 2017. Den köptes maxad med allt man kunde välja till 2017, bland annat Touch Bar med integrerad Touch ID-sensor, 16 GB ram, 2 TB SSD, (ALLTSÅ TVÅ TERABYTE SSD.)
Nypris drygt 48 000 kr.


Jag hämtade ut den från service idag. Den har precis fått en ny skärm och ett nytt toppcase (det betyder som jag har fattat det bland annat tangentbord).

Den kommer med originalkartong, laddare och sladd i fint skick. En liten docka från Hyperdrive kan också följa med vid smidig affär. Den gör om två av de fyra USB-C-portarna till massa andra saker, som HDHI, USB 2, SD- och mikro-SD-kortläsare. Väldigt bra sak att ha.

Pris: 22 000 21 000 nu 19 500 kronor, endast Swish.
Ses helst i Tyresö eller Stockholm så att du kan inspektera den före köp och se hur bra den är.

Bild snodd från Apple. Hojta om du vill bild på något särskilt så uppdaterar jag annonsen med det!
/Ola

SP749-mbp15touch-gray.jpg
 
Senast ändrad:
Topp