• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nytt pris 22/3. 2st ovanliga Zodiac's och en Certina DS-1 Daydate

watchwelder

Friends of KS
OBS, V8 SÅLD
Tjena!
Som rubriken lyder är det 2st Zodiacs, en 7005:a på originallänk, en V8 på originallänk+2st originalläder. Samt en Certina DS-1 DayDate.

7005 - 2500kr(billigt) SÅLD!!
V8 - 2900kr(billigt) SÅLD!!
DS-1 - 3500kr SÅLD!!
Vill du köpa två? 250kr rabatt
Vill du köpa alla? 500kr rabatt.
Vill helst sälja men är öppen för bytesförslag, dock ingen ”rabatt” på värdet vid byten.

Kan tänka mig att byta Certinan+7005:an mot en Longines Hydroconquest eller Conquest, kan lägga en liten slant beroende på skick osv. Även intresserad av dessa två i Quartz men då byter jag inte mot båda. Ej ljus tavla, länk är ett måste.

Returpolicy: Meddela mig inom 24h med orsak till retur. Endast retur på 7005:an, då jag anser att dem andra två är i så pass bra skick.
Frågor? Släng iväg ett PM!


Här kommer lite information och bilder!
FullSizeRender kopia 2.jpg

V8
Chrono
Ronda Quartz
44mm.
24mm mellan lugg.
Skruvad krona.
100m
Mycket svår att få tag på! Den är i mycket bra begagnat skick.
Kommer på en zodiac originallänk i bra skick, några märken på låsningen(se bild), läderbanden är i fint skick med. Varit i mina ägor i snart två år och jag själv har varit riktigt nöjd med den! En riktigt Quartzbest!
Låda följs med.

IMG_4635.JPG

IMG_4636.JPG

IMG_4637.JPG

IMG_4638.JPG

IMG_4639.JPG

IMG_4640.JPG




7005
”Desert Master"
Ronda Quartz.
39mm.
26mm mellan lugg.
Skruvad krona.
100m
Även denna får du inte tag på i första taget! Den är i bra begagnat skick, lite små märken på på boet som jag fått med så gott det går på bild(Vill du har fler? Kan ju försöka få till bättre, säg till!). Även ett på länken, annars bara hairlines.
Kommer på Zodiac originallänk, låda följs med.
IMG_4630.JPG

IMG_4631.JPG

IMG_4632.JPG

IMG_4633.JPG

FullSizeRender kopia.jpg

IMG_4647.JPG

IMG_4648.JPG





DS-1
ETA 2824-2
39mm.
21mm mellan lugg.
100m
Mycket bra begagnat skick, ett litet märke på länken under där det står "Certina" på låsningen(går att se på en bild) annars endast hairlines, levereras ”fullset”.
IMG_4641.JPG

IMG_4642.JPG

IMG_4643.JPG

IMG_4644.JPG

IMG_4645.JPG

IMG_4646.JPG



Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp