• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Nytt pris! 65k DD 18038 på länk, säljes/bytes mot daytona 116523/sub 116613

jeje88

Omega
Vill inte, men måste. Daydaten känns för liten på min handled.

Den är från -79 och i väldigt gott skick, ytterst lite stretch i länken.

Vit urtavla med romerska siffror i guld och dag och datumskivor i passande gul ton. Byttes hos RobE för någon månad sedan.

Har ytterligare 3 länkbitar och kvitto på ruckning(så att klockan håller tiden bra) från RobE finns. Enligt urmakaren föreligger det inte någon servicebehov i nuläget.

Inga andra tillbehör.

Pris 70.000kr eller bytes mot TT daytona.

NYTT PRIS! 65.000kr vid en f2f deal

Jag finns i Stockholm och ser helst en f2f affär.

I det fall klockan skickas tar jag självklart tillbaka den om den ej överensstämmer med min beskrivning.

Lite bilder:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    126.7 KB · Visningar: 392
Topp