• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nytt pris! Omega Seamaster 300M 2255.80.00 "Electric Blue"

Hangarhunden

Cartier
Pris
23000
Returpolicy
Ej vid F2F
Annars endast vid oäkta klocka
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Efter att min "Electric Blue" konkurrerat ut och skickat två Rolex till försäljning, så är det nu Omegans tur.
Varför? Ingen annan anledning än att jag vill prova något nytt.
Klockan är i väldigt bra skick och har inga repor eller "dings", och bara ett fåtal hairlines, vilket nog är ovanligt.
Urtavlan är fantastisk!
Jag valde ut det allra bästa exemplaret med full set jag kunde hitta på marknaden, och köpte det.
Service är gjort 2019-03 på fabriken i Schweiz för 5.700:- Kvitto medföljer givetvis.
Certifikat finns från Omega med manual, original box, ytterbox och "servicefodral"?
Då jag tror mig veta att denna modell är en kommande klassiker, ännu mer än vad redan är, så är jag inte intresserad av skambud och hårdprutare.
Bytes ev. mot Breitling Steelfish, Seawolf, Marinemaster eller Doxa dykare.

Ref: 2255.80.00
År: 2008
Movement: Automatisk
Power reserve: 44 timmar
Diameter: 41 mm
Djup: 300 m med Heliumventil
Material: Stål
Extra tillbehör: 1 st. oanvänd länk och tag.
Byten är inte intressant
Betalning med Swish
Klockan finns i Malmö/Helsingborg och kan ev. skickas mot förskottsbetalning.
Referenser finns i "good guy-tråden"

300M.jpg


2.jpg
1.jpg
6.jpg
3.jpg
5.jpg
 
Senast ändrad:
Topp