• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nytt pris! Rolex 116710 BLNR ”Batman”

Olaola

Panerai
Pris
138 000kr
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Har både ny klocka på ingång och annat i livet som lockar, överväger därför att göra mig av med min fina Batman.
Sänker priset från 142 000kr till 138 000kr, jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.

Klockan är uttagen på Kroons i December 2017.

Klockan är i ett mycket gott skick, det finns naturligtvis normala spår efter användning. En lätt polering hos AD så är den som ny ifall man skulle vilja det.
Finns plast kvar på insidan av låset.

Kommer fullset med ytterbox, innerbox, cert, manual och hangtag.

Eventuellt kan jag ta billigare Rolex som delbetalning, dock enbart av välmeriterade medlemmar från KS.

klockan finns för F2F i Trollhättan, skickas annars efter betalning på köparens kostnad och risk.
Jag har gott om referenser från tidigare affärer här.

Tack KS för möjligheten att annonsera!
D0CB0DC2-01AB-46F3-AE17-301B00715FE1.jpeg
5C7B569D-BEDA-4C77-890E-78F2D9DF3B6C.jpeg
C415999B-0E38-405D-AA3E-0AEC3C5005F5.jpeg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp