• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Nytt pris Tag Heuer McLaren set 1998 säljes eller bytes mot Rolex Yacht master

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Jag har ett fullt Tag Heuer McLaren set från 1998 som jag tänkte kolla intresset för. Detta set är en limiterad utgåva som togs fram efter det att McLaren 1998 vann både konstruktörs mästerskap samt förar VM. Setet är helt oanvänt, plasten kvar, med taggar och papper. På baksidan är det ingraverade med Häkkinen klockan, Mika Häkkinens autograf. På Coulthard, David Coulthards autograf. Och på West McLaren klockan, Ron Denis (team chef), Mika Häkkinen och David Coulthard. Detta är något för någon som är både Tag Heuer fanatiker och F1, kombinationen är unik eftersom McLaren inte vunnit detta efteråt.
image.jpeg


Klockorna är enligt följande;
David Coulthard S/el series
image.jpeg


Mika Häkkinen
6000 series
image.jpeg


West McLaren S/el series
image.jpeg


För min del hade jag tänkt mig 45 (50)(55)(60)' annars kan ett byte med Tag Heuer Monza guld alternativt Rolex Yachtmaster/Rolex Submariner vara av intresse.

Kan uppge referenser annars finns det en referens på goodguy/badguy efter mitt förra byte.

Fler bilder kan skickas efter PM
 
Senast ändrad:
Topp