• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Nytt Pris* Tudor 23013 Classic Date Day - 2012

KaiHaj

Omega
Pris
19000
Returpolicy
24hrs
Bilder Skickat
  1. Ja
En klocka som uppskattas utav allmänheten! Tudor Classic date day 23013 ifrån 2012. Komplett set med Box, manualer, ifyllt certifikat ifrån finsk AD. För tillfället sitter en otroligt fin grå sunburst urtavla på. Original urtavlan är svart, men den tillkommer självklart med i köpet. Inget servicebehov finns. Klockan har några år på nacken, och repor finns, men inga allvarliga dinkar och dylikt. Korrekt beskrivning vore bra bruksskick skulle jag uttrycka det som.
Jag skulle beskriva skicket som 3,8/5 samt att den håller tiden som den ska. Jag har försökt att beskriva skicket med bilderna nedan.
Jag köpte denna ifrån KS, men säljes nu för att finansiera en BB58! Mer info om klockan följer nedan.

Beskrivning
Automatisk: ETA 2824-2
Boett i stål/Guld
Safirglas
Otroligt fin Grå sunburst urtavla som ser otrolig ut i solljus, originaltavlan som är svart finns kvar och tillkommer i köpet.
Diameter 40,00 mm
Lug 21,00 mm
Höjd 10,50 mm
Original tudor stål/guld bracelet med möjlighet för mikrojustering samt viklås. Har plockat bort några länkar, men dessa finns självklart kvar.

Pris: 20000 - 19000
Priset går att justera för rätt köpare. Kontakta mig för mer info eller om ni vill ha fler bilder. Hoppas vi hörs av!
Tack KS för möjligheten till annonsplats!

IMG_9197.jpg
IMG_9219.jpg
IMG_9220.jpg
IMG_9224.jpg
IMG_9225.jpg
 

Bilagor

  • IMG_9203.jpg
    IMG_9203.jpg
    842.1 KB · Visningar: 8
  • IMG_9208.jpg
    IMG_9208.jpg
    1 MB · Visningar: 10
Senast ändrad:
Topp