• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Nytt Shark mesh 20mm Wjean

ironcastle

Patek
2-Faktor
Hej!

Handlade mig just ett Shark mesh från Wjean, det som på WUS anses som ett av de bästa efter originalet. Det blir tyvärr en Catch and Release av detta eftersom jag inser att jag skulle ha köpt ett polerat istället. Detta har en yta liknande blästrat, törs inte säga om det är det, men det ser åtminstone så ut.
Bandet är justerbart vilket gör att det högst sannolikt även passar dig. Jag har fågelbenshandleder och ni ser på bilderna att det fortfarande finns en "länk" att ta bort. Det går även att lägga till så att det totalt mäter upp till 185mm inkl (det då spända) spännet. Passar 20mm lugs. "Länkbitarna" är skruvade med genomgående skruv utan gängkrångel.
Har endast provmonterats. Dock finns ett yttepyttemärke (likt desk dive) på spännet som måste ha varit där från början. I övrigt helt som nytt.
Släpper det för knappt det jag gav för det. Men, detta finns för leverans NU. Jag har väntat närmare en månad på att få det levererat.
Pris: 500:- inkl vanligt porto. SWISH, banköverföring eller cash i Tullinge funkar.
Referenser? Kolla här: http://www.klocksnack.se/threads/ironcastle.15853/
Och så bilder naturligtvis!
IMG_7438.JPG
IMG_7440.JPG
IMG_7441.JPG
IMG_7443.JPG
IMG_7444.JPG
 
Topp