• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt släpp från Zenith imorrn 29/9 -16

Andersml

Audemars
2-Faktor
Vilket antiklimax....hade hoppats på reissue av Cairelli.....nu får man vänta på Heurs reissue istället o se hur den blir:)
 

M.U

Rolex
Vaf*n.... 1. Misslyckad marknadsföring, 2. Misslyckat samarbete. 3. Misslyckade materialval. Min åsikt, besviken minst sagt!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Edit: Ok då. Ser verkligen inte anledningen till att göra denna klocka, stjälper mer än det hjälper.
 
Senast ändrad:

Donkii

Boushh
2-Faktor
Alltså, jag skulle nog ha gillat den om det inte stod Range Rover på tavlan, suck.

Skärmavbild 2016-09-29 kl. 21.31.57.png
Skärmavbild 2016-09-29 kl. 21.32.27.png
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag gillar utseendet! Gillar boetten, färgen, tavlan, visarna, bandet, det mesta faktiskt. Känner inte till bakgrunden med Range Rover men de hade ändå den goda smaken att göra texten liten, ingen direkt logga.
MEN... aluminium med coating? Var är varaktigheten med en sådan konstruktion? Hur ser den ut efter femtio års användande? Möjligheten att polera? Nej, för mig är det nästan lika dumt som en gummerad boett (läs ex IWC Galapagos).
 
Topp