• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt snöre till Monstret..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick en leverans från Brady straps idag. Detta med orangig söm till monstret och ett svart med "metal" färg på sömen som jag tänkte testa på Stålfisken så småningom. Vad tycks?
81EBE6E5-BE3A-45BD-85FB-326121C58DB5-788-00000090B4DA35B9_zps2849a24f.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
tycker monster ska vara på länk :p hur är nya monstret förresten? :)

Nya Monstret är helt OK för pengarna. Gillar de nya indexen,hackfunktionen och det manuella uppdraget. Livsavgörande funktioner? Nej.. Vill jag ha dem? Ja!
Länken tycker jag väl va sisådär, eller jag ska inte vara orättvis.. Den fick sitta på länge nog för att justeras in och vara med på ett handledsskott sen åkte ett sharkmesh på! :) tycker meshet funkade jättebra men var tvungen att testa ett Brady med orange söm. De brukar sitta kanonskönt när man väl "böjt" till dem.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Nu du Ricvin! Jag har tidigare blivit dissad för att ha blandat rött och orange så nu ska du ha en känga me!!
Bradyt äger men stygnen sabbar!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu du Ricvin! Jag har tidigare blivit dissad för att ha blandat rött och orange så nu ska du ha en känga me!!
Bradyt äger men stygnen sabbar!

Du får sparka på Brady! Bandet är svart med "orange stiching" sen är det ju inte riktigt samma knallorange som Monstrets tavla men rött är det banne mig inte. Ser det så ut så skyller jag på iFånens kamera:)
 

jabla

Sarlacc
Gillar bandet men det hade blivit ännu snyggare om det inte varit avsmalnat mot spännet utan helt rakt.
 

Maro

Audemars
Kan inte låta bli att tycka att den rackarn ska 22mm mellan luggsen. Tycker det blir för litet med 20. Helt klart bäst på originallänken!
 
Topp