• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Alf Watch Company] Nytt svenskt klockmärke!

Vilken färgkombinationen tycker du bästa om?

  • Nr.1

    Röster: 91 26.8%
  • Nr.2

    Röster: 61 17.9%
  • Nr.3

    Röster: 190 55.9%
  • Nr.4

    Röster: 86 25.3%
  • Nr.5

    Röster: 22 6.5%
  • Nr.6

    Röster: 20 5.9%

  • Totala väljare
    340

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Riktigt fina klockor måste jag säga, det är aldrig lätt att skapa något så unikt som ny tillverkare :)
Köper antagligen #4 om priset tilltalar!
 
Hej! Var länge sedan jag skrev här men har haft fullt upp i livet då jag valt att byta fabrik samtidigt som jag flyttat till lägenhet. Valde att byta fabrik då det visade sig att den ursprungliga fabriken hade ganska dåliga villkor jämfört med vad andra fabriker erbjuder. Så efter mycket arbete för att välja en så bra fabrik som möjligt har jag äntligen bestämt mig för en fabrik. Och de har nu börjat arbeta med prototyperna som kommer vara klara om ca 70 dagar så lanseringen kommer bli senare än tänkt. Men jag lanserar hellre en bra klocka sent än en dålig klocka tidigt!;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Givande och trevlig kommentar som bidrar till ett bättre forum...

Om startkapitalet inte finns är ju kickstarter en bra platform att hitta finansiärer på; även om många använder det för att skapa skitprodukter (som vi sett många exempel av tidigare)
Givande och trevlig kommentar som bidrar till ett bättre forum...
 

midikem

Cartier
Kul grej. Detta har jag missat totalt. Gillar nummer 3 bäst och kan helt klart tänka mig att lägga de pengarna på den klockan om du lyckas bra. Lycka till.
 

midikem

Cartier
En fråga som någon kanske har ställt redan. Kommer det vara möjligt att byta band på klockan eller är bandet integrerat? Om det är möjligt att byta. Vad kommer det då vara för bandbredd?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Ser ut som en väggklocka en gammal människa skulle kunna tänkas ha på väggen, skulle aldrig bära något dylikt och är otroligt trött på alla som ska försöka göra en slant på klockvågen och Kickstarter.
 

Cryssarn

Rolex
Ser ut som en väggklocka en gammal människa skulle kunna tänkas ha på väggen, skulle aldrig bära något dylikt och är otroligt trött på alla som ska försöka göra en slant på klockvågen och Kickstarter.
Fast detta var ju inte kickstarter i form av frågan om pengar utan mer som smakråd
 
Topp