• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt.... Vill ni ha uppackning eller in your face direkt?

sharetracker

Cartier
Jag förespråkar starkt att man drar ut på öppnandet och då gärna inkluderar bilder från köpet, resan hem och liknande. Att gå direkt på wrist shot är riktigt tråkigt och gör verkligen ingenting för mig. Tacka vet jag föregående talare (Omen) som hade en föredömlig öppningstråd för någon månad sedan (köpte en DD guldare vill jag minnas). Om nu Omen gått direkt på rödbetan hade jag glömt av hans öppning men, tack vare den fina inramningen, minns jag den. Lustigt nog verkar Omen svängt om eftersom han numera verkar förespråka "kör på bara!" varianten ;)

Summan av kardemumman, dra ut på det och ös på med bilder. Låt inte wrist shot ivrarna vinna!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Och nu kommer det sega alternativet :)
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag förespråkar starkt att man drar ut på öppnandet och då gärna inkluderar bilder från köpet, resan hem och liknande. Att gå direkt på wrist shot är riktigt tråkigt och gör verkligen ingenting för mig. Tacka vet jag föregående talare (Omen) som hade en föredömlig öppningstråd för någon månad sedan (köpte en DD guldare vill jag minnas). Om nu Omen gått direkt på rödbetan hade jag glömt av hans öppning men, tack vare den fina inramningen, minns jag den. Lustigt nog verkar Omen svängt om eftersom han numera verkar förespråka "kör på bara!" varianten ;)

Summan av kardemumman, dra ut på det och ös på med bilder. Låt inte wrist shot ivrarna vinna!
Tur att vi är olika då;)Men jag tar hänsyn till alla så nu finns en utdragen öppning osså :)
 
Topp