- Pris
- 200
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
O, eller är det en 0? Har googlat som en galning men inte hittat något mer än en knasig ebayannons för en ”Relay” med boett från samma tillverkare. Fransk tillverkning. Gissar att den är från 70-talet eller möjligen slutet av 60-talet. Boett i orange plast. Glaset förefaller vara akryl eller liknande. Manuellt verk av okänd tillverkare och kaliber. Ca 46 mm utan kronan. Glaset är va 29 mm. 20 mm bandfästen. Enligt min bedömning en idealisk formgivning för OWG March. Gott skick men det finns en del repor på både boett och glas efter ovarsam hantering utan förpackning. Bandet i fejkmocka(?) gissar jag är original till klockan och förefaller oanvänt. Jag har burit den en dag på annat band och då fungerade den utan anmärkning men jag har inte gjort någon noggrann gångkontroll. Watch only, inga tillbehör utöver bandet.
Byter gärna mot något kul. Har inget speciellt i åtanke men alla förslag beaktas.
F2F i Stockholm eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris / bytesvärde:400 (600) (800)kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Knasig ebayannons:
Byter gärna mot något kul. Har inget speciellt i åtanke men alla förslag beaktas.
F2F i Stockholm eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris / bytesvärde:400 (600) (800)kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Knasig ebayannons:
Vintage 70s Relay 17 Rubis Compressor Diver Mechanical Watch Robert Manoel Case | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage 70s Relay 17 Rubis Compressor Diver Mechanical Watch Robert Manoel Case at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
www.ebay.com
Blå variant i sämre skick än den orangea. Fnasigt band och repor på ffa plexit. Lite besvärligt att ändra från uppdragsläge till att ställa tid men jag har inte haft svårt att ställa den. Har burit den en dag och under det dygnet var gångaavikelsen under en minut åtminstone men jag har inte mätt noggrannare än så. I övrigt som den andra.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris / bytesvärde: 200 (350) kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris / bytesvärde: 200 (350) kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Senast ändrad: