• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oanvänd snygg skinnjacka Jofama Ray Strl.M (50) Lumber/bomber/mudd BILLIG! 1k

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Pris
1000
Returpolicy
Enl. ök. om något är helt galet
Bilder Skickat
  1. Ja
Jättesnygg oanvänd svart Jofama Ray lumber skinnjacka i strl. M (50) till salu. Avsedd för vår, sommar, höst eller mildare vinterdagar. Bärs skönt då lädret är mjukt och följsamt. Säljes då jag har köpt på mig för många jackor med mudd och därför måste någon få lämna.

Endast provad, helt felfri och har tag, kvitto, galge etc kvar. Inköpt av mig 2018-04. Ord. pris 2995kr.
Det finns 2st ytterfickor med dragkedja, 3st innerfickor varav 1st med dragkedja.

Strl referens: Är ca 182cm och väger 70-75kg

Passa på nu till den tidiga våren och klipp denna oslagbara och stilrena designen, dessutom snyggt med mudd i armsluten så klockan lättare sticker fram!:cigar:

Pris: 1400:- , 1320:- , 1250:- , 1190:-, 1149:- , 1100:-, 1090:-, 1000:- PRICED TO SELL!
Frakt: REK Postnord, Skicka lätt spårbar eller Schenker spårbar. Du väljer.
Betalning: Swish, banköverföring. F2F Swish i södra Skåne.
Retur: Enl. ök om något är helt galet.
Ref: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


IMG_2598.JPG


IMG_2601.JPG
 

Bilagor

  • 5.JPG
    5.JPG
    170.1 KB · Visningar: 2
  • IMG_9237.JPG
    IMG_9237.JPG
    275.4 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp