• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Oanvända jackor från Peak Performance&North face

Dr666

Basic
IMG_0016.JPG IMG_0018.JPG IMG_0022.JPG IMG_0023.JPG Missa inte chansen att fynda rejält då jag pga platsbrist behöver rensa garderoben,två rejäla vinterjackor båda i storlek XL...Dom är båda helt oanvända&bättre pris hittar ni inte! North face Himalayan parka 800-serien kostade som dyrast i julas 6995kr& jag slumpar bort den hellre till en KS-medlem för 2750kr,detta kan dock inte prutas på& det är F2F i Stockholm som får första tjing,kontant el Swish är smidigast! Ngn behov av retur behövs ej då allt är oanvänt, självfallet kan frakt ordnas på köparens bekostnad!

Nästa militärgröna parkas med pälskrage från Peak performance också den i XL hade som butikspris 4400kr, mitt nästan fånigt låga pris är 2000kr- inte heller kan ngn prutning ske då dessa är helt utan användning! Samma sak vad det gäller optimalt F2F här i Stockholm- kontanter el Swish önskas!
Frakt betalas av köparen utan returrätt då det är felfria,rena& har skyddats av jacköverdrag i garderoben!

Passa på att göra rejäla besparingar med att göra smidiga& enkla dealar inför kommande kylaperiod vilket kan bli nästa vecka el nästa höst/vinter
Tackar ödmjukast KS för annonsplats, först till kvarn gäller! Mvh

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp