• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Obligatorisk klockspotting i Stockholm?

Sten

Cartier
Kommer att åka på en en-dag-i-Stockholm kryssning från Åbo och vara där på lördag (imorgon); nu funderar jag på om det är något annat obligatoriskt att se på än RobE?
 

max

Dancing Queen
NK har öppnat en avdelning, snorkig personal men JLC och IWC har de iaf. Krons ur ligger där också, inte så mkt roligt men kan ju kolla lite i skytlfönstert iaf påväg ner till kaplans (biblioteksgatan 5), sen har jag faktiskt inte varit på Luxury watches på Sibyllegatan 22 men kanske kan vara en anhalt också.

Ha en trevlig helg!
 

Roxen

Cartier
Luxury Watches är trevligt, ägaren är en skön kille och emellanåt har han klockor som onekligen är värda att kika på. Dock ligger det bortom "affärsstråken". Annars är Nymans alltid trevligt, Kaplans desto trevligare tycker jag! Om du trots allt har vägarna förbi LW, slink in på Nybrogatan. 38 och käka en kalasgod lunch!

Trevlig lördag!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Slår ett slag för Nymans! Gå in ta en fika och kläm. Härligt bemötande, även i slitna jeans och urtvättade parkas ;)
 

Josef B

Bestraffaren
Att klockspotta folk är trevligt! Gillar att bara ta en kaffe eller en skumpa på Tures eller Sturehof och titta på folks handleder. Kan dock bli lite jobbigare nu när folket är påpälsade och värre kommer det bli :)
 
Topp