• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Obris Morgan Branco

Jax

Cartier
IMG_0552.jpg
IMG_0553.jpg
Till följd av alltför välfyllda klocklådor lägger jag ut till försäljning denna tämligen ovanliga Obris Morgan Branco.
Specification
accline.jpg

- 21,600 Automatic Mechanical Movement (Miyota Cal. 8215)

- Titanium

- Fix Bezel

- Thick Printed Superluminova Lume Indices

- Sandwich Dial SuperLuminova Lumed

- Superluminova Lumed Hands

- 2.0 mm Sapphire

- Anti-reflective Coated Sapphire

- Hand Sew Italy Calf Strap


- 43mm diameter excluded crown

- 12mm thickness included caseback

- 51mm lug to lug length

- 22mm lug width

- 8x4mm crown

- 239g net weight

Jag tolkar certet att den såldes ny 2012. Jag köpte den i augusti i år. Okänd servicehistorik men den går bra och är i nästintill nyskick. Inga dings och jag hittar inte ens några hairlines, men den med skarpare syn är min kanske kan hitta något. Däremot syns det på originallädret att det använts Det medföljer också ett svart gummi som förefaller oanvänt. Vidare medföljer cert och andra handlingar, men ingen box.
Pris: 1450kr inkl. rek. frakt
Betalning via Swish
F2f i Simrishamn eller Ystad
Retur efter ök
Tack för annonsplatsen
 
Senast ändrad:
Topp