• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ocean7 LM7 - fullset + straps - NYTT PRIS (3/6)

Wi

NLA
2-Faktor
Älskar beaterklumpen, men nu får den gå vidare då drömmen närmar sig.

Det är en Ocean Lm-7 från första begränsade upplagan (år 2008) med SN 30/100. Klockan är en fullset och kommer med en hel del grejer, det som ingår är inner-och ytterbox, cert, instr.bok, oanvänd putsduk, 2 tryckknappar (silver + rödmet.), original metallänk, original svart gummi (isofrane-liknande) och original orangegummi (perfekt till sommaren!)

Klockan är i bra skick för att vara en beater, det innebär att den har någon ytlig repa på boetten, lite lätt från bandbyten, men tyvärr en ding (se bild). I övrigt är klockan fin och helhetsintrycket är väldigt bra. Urverket tickar på fint och håller gångreserv och tid bra. Klockan är trycktestad förra sommaren, så det är inget problem att bada med klockan.

Pris: 6000:- 5500:- 5000:-
Klockan finns i Stockholm, kan skickas och då står köpare för frakten.
Hör av dig helst via mail: [email protected]

Se länk för mitt första intryck + fler bilder: http://www.network54.com/Forum/5946...tta+och+eleganta%2C+eller+feta+och+vulgo%21--















Bild på dingen tsm med ytliga repor.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Ett par spekulanter, dock inge cash.
Klockan finns kvar
Inga byten aktuellt. Om du inte har en DJ eller Speedy Pro ;)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Byter gärna mot Speedy Pro eller DJ, sjklart med pengar mellan.
Andra byten är i dagsläget inte intressant.

Du förresten, kom på att jag aldrig hörde av mig till dig ang. strapsen.
Bestämde mig för att inte sälja, glömde bara att höra av mig! Sorry!
 
Topp