• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Och i julstrumpan låg....

Spiken

Breitling
En prenumeration av denna...
dK2oUPg.jpg
 

SSL

Audemars
Fick också Plaza Watch, fyra nummer, i julesockan. Tydligen har det varit mycket klocksnack i stugan senaste månaderna.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fick en prenumeration på Plaza watch i födelsedagspresent i maj. Väntar fortfarande på första numret.
Jag mailade två st personer på redaktionen, två gånger under 1 veckas tid. Frågade var jag kunde köpa tidningen i Malmö.
Först från min privata email, efter uteblivet svar tänkte jag att en klocksnack.se-adress kanske kunde skapa lite leverage och testade från den.
Ännu inte fått svar. :D

Har gett upp. Kul för dem som fått sina tidningar dock. :p
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jag mailade två st personer på redaktionen, två gånger under 1 veckas tid. Frågade var jag kunde köpa tidningen i Malmö.
Först från min privata email, efter uteblivet svar tänkte jag att en klocksnack.se-adress kanske kunde skapa lite leverage och testade från den.
Ännu inte fått svar. :D

Har gett upp. Kul för dem som fått sina tidningar dock. :p

Vilka hjältar! Bra PR med ett så helt fundamentalt ointresse av kund...:dead:
Men som sagt, kul för dom som fått den. Tror jag. Vet ju inte eftersom den tydligen är lika hemlig för mig som Connoisseur.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Jag mailade två st personer på redaktionen, två gånger under 1 veckas tid. Frågade var jag kunde köpa tidningen i Malmö.
Först från min privata email, efter uteblivet svar tänkte jag att en klocksnack.se-adress kanske kunde skapa lite leverage och testade från den.
Ännu inte fått svar. :D

Har gett upp. Kul för dem som fått sina tidningar dock. :p
Inte vara bitter daviden: http://m.tidningskungen.se/?ca_ace[...&timestamp=1387978085702&hash=welcome#s/Plaza
 
Topp