• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Och vinnaren är..

Erik1

Patek
2-Faktor
Det är jag! Vilken tävling undrar ni då såklart? Jo ping Babanker s tävling här:
https://klocksnack.se/threads/589-inlägg-tävling-med-finfina-priser.25968/
Man skulle alltså rita i paint, etch-a-sketch eller kritor. Mitt fina alster finner ni här; https://klocksnack.se/threads/589-inlägg-tävling-med-finfina-priser.25968/page-2#post-545123

Fick alltså REK-kollit igår och skyndade mig snabbt iväg till ombudet efter jobbet för att hämta det fina paketet med okänt innehåll.
2014-07-10 17.34.04.jpg

Det spännande paketet.. Bra paketerat i vad som verkar vara en skolåda för ett par handsydda italienska skor.
2014-07-10 17.34.48.jpg

Nemen! OT det första, men en fin tröja ifrån Oaksterdams universitet! Tyvärr small så den kniper nog flickvännen, vinst för Babanker?
2014-07-10 17.35.12.jpg

Åå fler lådor!
2014-07-10 17.35.50.jpg

Klockornas mästare, signerat foto av Flavor flaw!
2014-07-10 17.36.16.jpg

En riktigt stadig G-shock! Verkligen kul då jag varit inne på att köpa en liknande.
2014-07-10 17.37.09.jpg

Såklart en F-91W också, får se till att byta batterierna innan jag flyger till staterna bara! (den funkar)
2014-07-10 17.38.15.jpg

Här har vi den! Olma sport dressaren. Riktigt snygg tycker jag! Någon som har info om klockan? Babanker?
2014-07-10 17.38.40.jpg
Superfin graveringen på lådan och baksidan av boetten!
2014-07-10 17.39.49.jpg
Samlingsbild på de tre verken

Riktigt kul tävling och stort tack till Babanker! Sätter såklart in en slant på BCF när lönen ramlat in (student som varit ute och rest) Det bästa i paketet var ju såklart Flavor flaw autografen, skämtåsido men G-shocken och Olma sporten kommer nog få en del handledstid!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Info om Olma; den är smakfullt polerad av mig, första gången jag rörde ett eldrivet verktyg! Hela boetten var tidigare i chrome. Detta chrome finns nu i mina redan slitna lungor...
Blev ju schysst faktiskt! Har du någon aning om service historik och vad skulle ett glas och visarbyte tänkas gå på? :)
 

Apansson

Torpare
Hahaha skön tävling, även om jag är lite bitter, jag fick ju BETYDLIGT fler likes än vad du fick. Alla vet ju att livet går ut på att få flest likes nuförtiden. :D

Stort grattis, jäkligt kul tävling, hoppas fler som har massor av random jox hemma följer efter!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Hahaha skön tävling, även om jag är lite bitter, jag fick ju BETYDLIGT fler likes än vad du fick. Alla vet ju att livet går ut på att få flest likes nuförtiden. :D

Stort grattis, jäkligt kul tävling, hoppas fler som har massor av random jox hemma följer efter!
Analogt (kritor > paint) är vägen att gå, det borde ju folk här veta ;) Hur många föredrar digitalt på sina klockor?
 

Apansson

Torpare
Analogt (kritor > paint) är vägen att gå, det borde ju folk här veta ;) Hur många föredrar digitalt på sina klockor?

Hahaha, det är väl sant, men jag hade ju för fan nästan gjort klart mitt bidrag när den där regeländringen kom! Kunde ju inte släppa mitt mästerverk... Nåväl, har sålt designen nu och har köpt mig en strandvilla på Aruba, så det är lugnt.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Hahaha, det är väl sant, men jag hade ju för fan nästan gjort klart mitt bidrag när den där regeländringen kom! Kunde ju inte släppa mitt mästerverk... Nåväl, har sålt designen nu och har köpt mig en strandvilla på Aruba, så det är lugnt.
Lugnt, bjuder på en bira och kan visa upp vinsten när jag är tillbaka i huvudstaden!
 

almeyero

Panerai
Fan hade jag vetat att det var såhär fina priset så hade jag ansträngt mig lite till i mitt bidrag!

Grattis och grym gravering! ;)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Nu har dressaren varit med om sin första handgemäng också! Förvisso latch emot en kompis men nävarna flög ändå!
image.jpg

Den tickar på fint kan jag säga men G-shocken kanske hade varit mer lämpad ;)
 
Topp