• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

oddface

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Panerai till @oddface F2F. Mycket smidig affär där det hanns med en del klocksnack :).
Skulle gärna göra fler affärer med denne trevlige herre. 100% GG.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Inte gjort affär, men @oddface hjälpte mig med ett läderband. PM:ade mig och erbjöd hjälp att gratis fixa ett band jag köpt av en annan tillverkare. Blev kanonsnyggt.
Så i min bok är detta definitivt en good guy och hyvens snubbe.
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Köpt ett canvas av @oddface, riktigt bra! Väldigt hjälpsam och trevlig för att få till bandet efter smak och tycke! Snabb leverans, fint förpackat! GG i min bok!
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Har sålt en Panerai till @oddface på distans, supertrevligt och hur smidigt som helst, har även köpt ett antal straps sista året och det funkar alltid 110%
 

Reko

Cartier
2-Faktor
Fantastiskt trevlig kille, som skapade ett egentillverkat band helt utefter mina önskemål.
Riktigt nöjd med resultatet och kan inte annat än ge @oddface mina varmaste rekommendationer! :)
 

ted

Omega
2-Faktor
Köpt ett custom läderband som @oddface tillverkat.
HELT AMAZING
Bra dialog genom hela processen. Grym finish, kvalite och till ett otroligt bra pris.
Rekommenderas verkligen.
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Köpte ett grymt custom läderband av @oddface.
Skrev i paneraitråden och var ute efter ett band i en speciell färg,
blev kontaktad av @oddface och vi gjorde upp allt som rörde längd och vilken typ av läder jag ville ha.
Rekommenderas verkligen.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt två band av @oddface. Superbra kommunikation och grymt resultat båda gångerna. Det senaste gick dessutom på rekordfart - jag frågade förra lördagen om det var möjligt att fixa ett band lite snabbt eftersom det skulle vara en sent påkommen 40-årspresent till en kompis. På tisdagen låg det i brevlådan. Bra jobbat och suverän service!
 
Topp