• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiell återförsäljare av Seiko online

Martinez

Omega
Hej!
Det här har det säkert redan frågats om tidigare, kanske är lat som slänger ut den igen :)
Om jag ska handla Seiko online från AD vart ska jag vända mig då?
Vad rekommenderar ni?
Tacksam för svar.
M
 

Martinez

Omega
Vet du om de är godkända återförsäljare av Seiko? Jag har handlat från klockimport tidigare och det har funkat bra, men vore kul att veta vilka handlare på nätet som är godkända av Seiko själva. Finns det ngn sådan förteckning. Jag kan inte hitta ngt på deras hemsida...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vet du om de är godkända återförsäljare av Seiko? Jag har handlat från klockimport tidigare och det har funkat bra, men vore kul att veta vilka handlare på nätet som är godkända av Seiko själva. Finns det ngn sådan förteckning. Jag kan inte hitta ngt på deras hemsida...
Bara att kolla återförsäljare i Sverige på seikos hemsida. De enda jag vet i Sverige är klockmasters egna webshop och där finns inte hela sortimentet.
 

Jodisalt

Rolex
Citat från klockia.se

"Klockia är auktoriserad återförsäljare av Seiko & lämnar alltid 2 års garanti. Alla klockor skickas i originalask med kvitto och taggar."
 

Jodisalt

Rolex
Gillar klockia.se starkt! Pratade med en mycket påläst kille (Pathel tror jag han heter) på klockia.se som gav mig tips och introducerade nya märken för mig när jag handlade min första klocka.
 

Psykel

Patek
Grymt, tack
Klocka IT is....
Gillar klockia.se starkt! Pratade med en mycket påläst kille (Pathel tror jag han heter) på klockia.se som gav mig tips och introducerade nya märken för mig när jag handlade min första klocka.
Köpte min (numera sålda) Certina DS Action därifrån 2015 och i mellandagarna några Hirsch-band när dom hade rea. Grymt smidigt och snabbt! Bra priser också.
 
Topp