Ingen med en midsize??
Finns dessa i midsize???
Någon som vet ref på dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen med en midsize??
Finns dessa i midsize???
Sa någon 6458? (bredvid farsan 7548)Jag tror inte att 7C43 gjordes i midsize, men det finns en annan trevlig modell:
Seiko 6458-6000
7c43-6010 exempelvis.Finns dessa i midsize???
Rackarns vilket skick. Jag gillar de helvita visarnaKrispig 7c43
7C43 och SKX ser snarlika ut, men har ingenting gemensamt.Som helt okunnig undrar jag lite över boetterna. Är dem samma som på skx så man kan använda aftermarket delar för mod? Är lite sugen på att testa en oljefylld klocka med lite extra delar så som safirglas ect.
Den där är så fin!Vaniljgummit åter på, så bra kombo alltså.
Den är king!Den där är så fin!
Haha ja det med!Den är king!
7c43-6010 exempelvis.
Lånad bild från första bästa sökträff.
Du är som en hustru eller make som innerst inne vet att förhållandet knakar men ändå fyller sociala medier med kärleksbetygelser för att hålla skenet uppe för både sig själv och omvärlden. Lika bra att släppa taget och sälja, exempelvis till mig!Fortfarande lika bra!
Du är som en hustru eller make som innerst inne vet att förhållandet knakar men ändå fyller sociala medier med kärleksbetygelser för att hålla skenet uppe för både sig själv och omvärlden. Lika bra att släppa taget och sälja, exempelvis till mig!
Haha, precis så!Du är som en hustru eller make som innerst inne vet att förhållandet knakar men ändå fyller sociala medier med kärleksbetygelser för att hålla skenet uppe för både sig själv och omvärlden. Lika bra att släppa taget och sälja, exempelvis till mig!
Fin! Grattis. Släng gärna upp fler bilderNu är jag med här. JDM 7C43-6010, från sista produktionsåret 1992. Tidigare ägare glömde ta bort klistermärket på baklocket