• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Många tror att allt som slutar tillverkas automatiskt blir premium :D

Haha ja, och i vissa fall kanske det stämmer också? :)
missförstå mig rätt, jag gillar både 15400 och 15500, men den senare har väl en datumplacering som bättre överensstämmer med 5402? (och närmare original brukar väl snarare generera premium?)
 

Rey

Rolex
Haha ja, och i vissa fall kanske det stämmer också? :)
missförstå mig rätt, jag gillar både 15400 och 15500, men den senare har väl en datumplacering som bättre överensstämmer med 5402? (och närmare original brukar väl snarare generera premium?)

Ja, det stämmer ju i vissa fall och det blir ju en självuppfyllande profetia på kort sikt om alla har mindsetet att avslutad produktion = premium. På lång sikt fattar nog folk att det inte kan fortsätta så för alltid då det kommer nya saker varje år och modellserier avslutas i tid och otid. Någon ovan funderade ju på om det var värt risken att sälja nu om priset råkar sticka senare, känns som ett utbrett tänk idag och inte rimligt på lång sikt i min bok åtminstone.
 

M.B.

Cartier
IMG-1824.png
 

M.B.

Cartier
Högst osäker men tror inte de landat hos boutiqerna ännu iom att dom visades upp förra veckan. Men kan ha fel

Som tur så den första salerep jag pratade med ringde upp mig just nu. Jag har berättat om händelsen med hennes kollega och hon sagt att hon ska till management med detta.
När jag frågade om 38mm chronon så svarade hon att det finns inte i butiken ännu och hon är osäker när ska det landa hos dom. Men hon lovade att prata med chefen om vad hände och försöka "hjälpa till"... vad innebar detta vet jag inte

Bottom line though, it's not available for display yet
 
Topp