• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

joca

Patek
2-Faktor
37mm 15450ST
Otroligt bra! (Inte min)
967CFB5F-994F-4C4A-AF22-50410F1A749E.jpeg

(Sitter ett plast skydd runt hela boetten)
Mycket bra!
 

Svante7

Omega
Jag sprayar min klockor med ”wristclean” och sedan spolar av dem med vatten.

Läs instruktionsboken? :)

CLEANING WATER-RESISTANT WATCHES
Clean your watch and its metal bracelet regularly with warm water, rinse with fresh water, and dry with a soft cloth. This simple gesture limits the abrasive or corrosive effects of the chlorine, seawater, sand and perfume.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Läs instruktionsboken? :)

CLEANING WATER-RESISTANT WATCHES
Clean your watch and its metal bracelet regularly with warm water, rinse with fresh water, and dry with a soft cloth. This simple gesture limits the abrasive or corrosive effects of the chlorine, seawater, sand and perfume.
Jag har läst manualen men bara vatten är inte tillräckligt för att hålla klockan hygienisk. Utsätter förresten alla mina klockor regelbundet för alla tre hemskheter nämnda i manual, rengör man bara klockan regelbundet är det inga konstigheter.
 
Förlåt, my bad. Din klocka ser ut att vara enligt de högt I-serienummer och låga J som jag sett. Men då stämmer det hyffsat ändå... Inte lika lätt att hitta information om APs små ändringar genom åren som det är för Rolex.
Finns det någon faktiskt skillnad hos just denna modell mellan I och J? Mig veterligen så finns det bara en version av denna modell i titan och keramik.
 

Greven78

Cartier
Denna dök upp i mitt liv nu och gjorde beslutet svårt, mindre penningar än en ROO men inte heller lika fläskig och hållkäften, mer stilren och passar till alla tillfällen.



m126655-0002.png
 
Topp