• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Skicket på den mittersta är fint. Dom andra två not so much. Day-date modellen är väl rätt sval dock. Iaf historiskt sett.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hade lätt kört på helguld på denna prisnivån. Håll även koll på boetterna då de skiljer sig. Tror de tidiga som är knappa 36 mm är klart kortare bandhorn till bandhorn.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det har du rätt i. Känns mera rimligt när samma modell verkar gå loss för ungefär samma pris. Helguld med blå tavla är magisk, den Omen poatade här ovan :nailbiting:
Verkligen, min bror köpte den lite modernare som är drygt 36 mm och den är riktigt trevlig. Är ju lite skadad och bortskämd när det kommer till klockor men varje gång jag plockar upp den känns det speciellt.
 

Bas

Patek
Nya 15500ST (inte min)
995B52CF-E995-40CA-8085-69C006C4444B.jpeg

4E3A13E3-7425-433D-9A88-255510B79E1C.jpeg
 

PJZ

Cartier
Hallå folket!

Va inne hos min lokala AP handlare igår och frågade efter deras nya 26315ST med grå urtavla. De säljs tydligen bara till de officiella AP Boutique.. Nån som lyckats lägga vantarna på denna pjäs ännu?

Sjukt sugen faktiskt. Bild för referens på den efterfrågade modellen :)

AP38.JPG
 
Topp